ŞEVKİ KÖSE’DEN YENİ BİR ‘’AĞAÇ HEYKEL’’ SIĞACIK’TA….

Sıradaki içerik:

ŞEVKİ KÖSE’DEN YENİ BİR ‘’AĞAÇ HEYKEL’’ SIĞACIK’TA….

e
sv

Bumerang Reklam Ödülleri İzmir’de: 15 yıl sonra geri döndü

28 Kasım 2025 12:05
avatar

hclife

  • e 0

    Mutlu

  • e 0

    Eğlenmiş

  • e 0

    Şaşırmış

  • e 0

    Kızgın

  • e 0

    Üzgün

“İzmir’i sadece Türkiye’nin üçüncü büyük kenti değil; yaratıcılığın, tasarımın ve pazarlamanın yükselen merkezi haline getirmek de gerekir. Yaratıcılık bu kentin en güçlü hammaddesidir.”

Bumerang 16 yıl aradan sonra dönüyorsa bu sadece bir ödül töreninin dönüşü değil, İzmir’in yaratıcılık iddiasının yeniden ayağa kalkmasıdır.

Bu yıl katılımın bu kadar yüksek olması, İstanbul’dan gelen ilgi, genç ajansların ortaya koyduğu istek İzmir’in reklamcılık alanında yeniden merkez olmaya başladığının işareti.

Turusan Çiner konuşmasında yapay zekâya da değindi.

“Teknoloji değişir ama yaratıcılığın özü değişmez” dedi.

İZMİR Reklamcılar Derneği’nin düzenlediği Bumerang Reklam Ödülleri bu yıl gerçekten uzun bir aradan sonra şehre iyi geldi.

Yaratıcılığın yeniden sahne aldığı gecede Büyük Ödül Mandal Ajans’a, Jüri Özel Ödülü ise Ahtapot Reklam Ajansı’na gitti.

Her iki ajans da İzmir’in reklam dünyasında yıllardır var olan ‘yaratıcılık mirasının’ bugün hala dipdiri olduğunu gösterdi.

Bu yıl 36 ajansın 183 eserle yarışmaya katılması da beni şaşırtmadı.

Çünkü İzmir’in yaratıcı endüstrilerde çoğu kişinin fark ettiğinden daha güçlü bir damar taşıdığını biliyorum.

O gece sahneye çıkan kampanyalar, tasarımlar ve projeler de bunun kanıtıydı.

Bumerang’ın 16 yıl sonra geri dönüşü sadece bir ödül töreninin dönüşü değil, bu şehrin yaratıcı özgüveninin yeniden yerine gelmesidir.

Ve belli ki bu geri dönüş kalıcı olacak.

Çünkü iyi fikir tıpkı bir bumerang gibidir, ne kadar uzağa fırlatırsanız fırlatın sonunda mutlaka geri döner.

  • Site İçi Yorumlar

En az 10 karakter gerekli